Gå til innhold

To streker i dag:D litt skjelven, men samtidig veldig glad!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at jeg har meldt meg inn her...fordi jeg er gravid! Har vært inne på barnimagen titt og ofte den siste tiden, fordi jeg har vel følt meg mer og mer klar for å bli mamma, og det har vært veldig godt å lese andres opplevelser og erfaringer...Så nå er jeg her, jeg også! Med en liten spire i magen...tror ikke det helt har gått opp for meg enda...helt utrolig!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Husk folat og omega3 hvis du ikke alt har begynnt med det. Folat strtet jeg med før jeg ble gravid, men når jeg hadde første time hos jordmor var hun veldig nøye på at jeg også måtte ta omega3.

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer!!! Jeg er i samme situasjon som deg, testet også positivt i dag. Kommer inn å skjelver litt sammen med med deg hvis det er greit:)Er vel dette man kaller skrekkblanda fryd?

Skrevet

Gratulerer så masse til deg også!:) Bare å skjelve i vei sammen med meg, hehe...godt at det er en god slags skjelving da:) Tror vi kan kalle dette skrekkblanda fryd!..Nå har jeg hatt en dag å prøve å fordøye det på, men tror ikke det har gått opp for meg enda..når gjør det egentlig det?:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Når har du termin da?

Skrevet

Takk for det:) I følge terminkalk. her inne, så har jeg termin 29 Mai:) En liten vår baby med andre ord:)

Ser du også får i Mai??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...