Gå til innhold

Vil bare dele noe koselig med dere :-)


Heldig mamma til ♥to gutter♥

Anbefalte innlegg

Var til ultralyd i dag. Fikk se en liten spire som lå der den skulle og hadde et hjerte som slo :-) Størrelsen svarte til 7+1 uke, 1 dag kortere enn mine egne beregninger. Veldig koselig å se hjertet slå, og beroligende at alt så greit ut. Skrytebilde ligger selvfølgelig på profilen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott å høre at alt så bra ut! :)

Legen min beregnet meg til 2 dager lenger enn mine egne beregninger tilsier... synes det er helt utrolig at de kan se sånt, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig betryggende at alt ser bra ut foreløpig. Men fortsatt litt uvirkelig, synes jeg! Godt å høre at alt var bra ved din ultralyd også! (så du svarte på et annet innlegg her) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hørtes kjempekos ut!! :) Flott bilde!

Jeg skal på ultralyd neste uke. Er da 7+6.

Det er helt utrolig hva som skjer inni oss nå.. Er min første graviditet også. Er sååå spennende!!!!

Ser for meg at alt blir litt mer virkelig etter ultralyden, og blir veldig betryggende å se at alt er hvor det skal, forhåpentligvis... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betalte 835,- på Volvat. Fikk da med cd med bilder og liten videosnutt hjem. Så nå skal jeg vise det frem til samboern når han kommer hjem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Jeg er etter mine beregninger like langt som det i svangerskapet og jeg har bestillt tidlig UL 3.okt. Tok du invendig eller utvendig? Jeg er så spent på hva jeg får se;) Det er vår første og vi er like spente begge to, så fredag tar sambo fri fra jobben for å være med meg på UL! Er så redd for at det er noe galt, så skal bli godt å få se om alt er som det skal!

Lykke til videre;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :-) Tok innvendig. Tror ikke det er vanlig med utvendig før etter uke 12. Lykke til på ultralyden deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...