Bamsemums Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Noen som fremdeles jobber etter uke 33??? Jeg jobber fremdeles 100 % men kjenner nå at det begynner og bli tyngre og komme seg på jobb. Men det er vel helt normalt tenker jeg;-)
AO3 Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg er straks i uke 36 (åtte arbeidsdager igjen til permisjon! og jobber enda. Er i veldig fin form, men begynner å bli litt sliten, så jeg har gått ned i 80% stilling nå disse siste tre ukene før jeg går ut i permisjon. Synes det er deilig å komme meg på jobb og holde meg i aktivitet. Tror jeg hadde blitt sinnssyk av å være hjemme i ukevis før termin - siden jeg er i så fin form. Men nå skal jeg innrømme at jeg begynner å kjenne at det snart er på tide med permisjon - mer mentalt enn fysisk, egentlig.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Er 35 uker på vei, og jobber fremdeles... Veldig greit d egentlig, for tror jeg hadde flydd på veggen av kjedsomhet hvis jeg skullle gått hjemme og vært sykemeldt i flere uker før permisjonen... Når d er sagt, merker jeg at ting er tyngre nå, så skal bli godt m permisjon nå straks=) Bare denne uka igjen på jobb nå!!
Trulte troll Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Ja, det er skikkelig kjedelig å gå hjemme. Jeg har kun et par uker igjen til termin, så jeg har hatt permisjon ei uke allerede. Litt irriterende at man MÅ ta permisjon tre uker før termin. Sikkert greit hvis man er i dårlig form, sliten etc. Men for min del syns jeg det hadde vært greit å jobbe til jeg ikke hadde orka mer...
LilleVackreAnna Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Enig med dere som er redd for å gå på veggen;) Er 36+3 nå, og er inne i siste jobbuke. Er 50% sjukmeldt fordi jeg nesten ikke sover, men likevel er det litt godt å "stikke innom" på jobb. Kunne nok egentlig tenkt meg å fortsatt med det litt til, men merker jo at kroppen begynner å si stopp, så neste uke blir det full hjemmetilværelse. Kjemperart å tenke på at jeg ikke skal jobbe på nesten ett år!!
Jente2011 Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 jobber 100%, er 32+1 idag, kjenner det blir tyngre å tyngre, men klarer nok dem siste 5 ukene håper jeg:)
Gjest Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Hei.. Jobber fortsatt 100 % som lærer.... har høstferie om 4 dager, også 1 uke med jobb og deretter permisjon. Ser mot slutten nå... går over i uke 35 i morgen c",) Merker at dagene begynner å bli tyngre.... men er veldig optimistisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå