Gå til innhold

Hvilken 3-hjuling skal vi velge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe 3-hjuling til poden, men aner ikke hvilken. Vil den skal være stødig, og være grei til både shopping og turer. Helst full liggestililng, da han ennå er liten..

Noen som vil dele erfaringer med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihi, ler meg ihjel:-D

Jeg trodde du mente 3 hjul sykkel:-D Reagerte litt når jeg leste 'til både shopping og turer', men først når jeg leste 'full liggestilling' skjønte jeg at du mente vogn:-D

Sorry, kan ikke hjelpe deg! Meeen, hvis du skulle trenge tips ang 3 hjuls sykkel, så er det bare å spørre!! :-D

Skrevet

Vi skal kjøpe enten Quinny-(litt ustabil- kan velte bakover- vis det blir for mye tyngde på håndtaket..) hadde den forrige gang- og var veldig fornøyd..

eller Teutonia- tror jeg det var - som har en som hvor trhjuling sittedelen kan snus begge veier.. synes lillegutt er alt forliten til å ligge slik at jeg ikke kan se han. 4,5mnd.. den kan legges helt rett- virker også ellers veldig solid.

ellers ville jeg kjøpt oth- urban jungle.. tror det er den. stor sittedel- virker veldig solid og god- kan også legges nesten helt ned.

Skrevet

jeg har en oth ved siden av kombivogna kjøpe den pent brukt vi og brukte den i sommer da poden var 5 mnd med lammeskinn i .... super vogn ...han sov godt i den og den er stødig og go å trille ....

anbefaller den på det varmeste av 3 hjulinger ... da jeg har hatt både tfk og oth før ... men tfk synes jeg var en skranglete stor vogn ..

og nei man kan jo ikke ha barnet mot seg i oth da om man ikke har på babybaggen( duo løsning ) men det er tittelike i kalesjen så man har god kontakt alikevell om en bruker denne da .

Skrevet

har Quinny og er godt fornøyd selv om det er fyfy å være fornøyd med den her inne;-)

Tar litt stor plass i bilen, men nå som vi bruker sportsdelen mer går den fint inn uten å "dele" slik jeg må når vi bruker baggen..

Skrevet

Jeg har OTH Urban Jungle (som nå heter Mountain Buggy), og syns den er helt super :) Ikke så ruvende og teltaktig som TFK, ikke en skranglekasse som Quinny ;)

Vi kommer aldri til å ha annen vogn ihvertfall.

Skrevet

vi har en quinny, syntes den var god, men den tippet lett og var også litt tung. den var også stor sammenlagt,veldig liten handlekorg også. så nå har vi bestillt en emmaljunga cangaroo, den virker veldig solid, sittedelen er stor(i motsetning til quinny sin som er kort), handlekorgen er ganske stor. man kan ikke ha barnet mot seg med det en en slik luke på take slik at man kan se ned på barnet. det er nesten full liggestilling.

Skrevet

OTH - urban jungle er super, både i byen og i marka. Har brukt den MASSE i 3 år - til to småinger, og har aldri vudert å bytte vogn. Mitt beste kjøp ever!!

Skrevet

Så absolutt en OTH. Den er knallgod, utrolig fornøyd med vår. Den er ikke vendbar da, eneste minuset om barnet er veldig lite. Men vi har brukt våre fra 10 og 11 mnd, og det har fungert veldig bra!

Den nyeste modellen har nesten full liggestilling, og veldig god komfort for barna.

Den er fantastisk å trille på all slags føre/underlag og den er veldig stødig (eneste man bør unngå - og det gjelder på alle forovervendte vogner eller egentlig vogner generelt - er å ha ryggen helt nede samtidig som man har tung stelleveske på styret).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...