Gå til innhold

Hvem lager middagen?

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det meg. Nå er jeg alene i ukene, men når sambo er hjemme er det også meg. Det er meg for det om jeg står opp tidlig, leverer barna i bhg, går på jobb og henter barna. Selv om han har vært hjemme en hel dag og ikke gjort så masse. Det er alltid meg.

Jeg liker å lage mat, men når det er sånn å lage middag fort fordi at vi er sultne, og ikke slik nå koser jeg meg å lager noe godt, så kunne han godt hjulpet meg i det minste. Men han gidder ikke hjelpe. Noen få ganger hjelper han litt med barna i mens.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som oftes er det meg.... men så er jeg hjemmeværende for tiden da, så syns det er rettferdig, en slags jobb på en måte.... Han gjør alt det som må gjøres ute, så.....

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Det er meg :)

Han noen ganger. :)

Skrevet

Han lager middag ca 75% av tiden, og så lager jeg og barna kanskje 15-20%. Resten er take-away og restaurant. :))))

Skrevet

Det gjør vi hver vår gang, uten at vi har noe system på det. En setter i gang med det, og en med annet forefallende arbeid, samt kos med barna.

Skrevet

Som regel jeg, ettersom jeg er hjemme igjen fra jobb først.. Men når jeg har arbeidshelg, eller han er hjemme før meg så er det han som ordner maten.

Skrevet

Når jeg har tidligvakt eller fri så er det meg, har jeg senvakt er det han. Han lager ofte middagen i helgene også. :o)

Skrevet

Det gjør vi begge to. Nå som jeg går hjemme lager jeg den stort sett i uke dagene, men mange ganger er jeg ikke ferdig eller har ikke fått gjort det, og da lager han eller tar over når han kommer hjem. Så rydder vi av sammen, det er mye verre enn å lage middag syntes jeg..

I helgene er det stort sett han som lager middag. Jeg hadde nok ikke funnet meg i at det bare var meg som måtte lage mat..

Skrevet

98% meg,. Han glimter til noen ganger, men det er som regel jeg som lager ja.

Skrevet

Nå stortsett samboern fordi han er hjemme(sykemeldt) på formiddagene.

Vanligvis den som kommer først hjem fra jobb.

I helgene deler vi på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...