Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 jeg satt i kjøkkenvinduet og tok kvelds røyken min i går. har skogen rett uten for huset. 2 skumle fyrer gikk inn der og gravde ned noe.. jeg syns dette er skikkelig skumelt. vurdere og ta med meg spaden og ta en liten titt,men er redd for hva jeg kan finne... hva ville dere ha gjort?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 OI,SKATTEJAKT!!!!! jeg ville løpt dit med en gang og gravd det opp.kanskje er det en kiste med masse gull oppi??? eller kanskje ringt politiet og hørt hva de har å si??
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 nei.. grav opp.. tenk om der er penger...? massssse penger???? eller kansje et lik?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 GUUUUD......... her er det ugler i mose,og noe kriminelt er på gang. du burde abselut ringe politiet med en enete gang.. ikke gå ut i skogen og grav det opp..herre..tenk va du kan finne.. nei dett va skummelt.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 oooo! har du gjort noe med det? har du funnet noe? skulle ønske det samme kunne skje meg akkurat nå. trenger litt spenning. elsker mysterier!
Gjest Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 hehehe.. jeg ler hvis det er gravlagt nabofamiliens underlat^^
You can call me Dårris Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Haha, faktisk litt morsomt Snublekjeks. Men HI, hold oss oppdatert da! Gøy med litt spenning en mandgskveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå