Gå til innhold

2 skumle karer


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg satt i kjøkkenvinduet og tok kvelds røyken min i går.

har skogen rett uten for huset.

2 skumle fyrer gikk inn der og gravde ned noe..

jeg syns dette er skikkelig skumelt.

 

vurdere og ta med meg spaden og ta en liten titt,men er redd for hva jeg kan finne...

hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI,SKATTEJAKT!!!!!

 

jeg ville løpt dit med en gang og gravd det opp.kanskje er det en kiste med masse gull oppi???

 

eller kanskje ringt politiet og hørt hva de har å si??

Skrevet

nei.. grav opp.. tenk om der er penger...? massssse penger????

 

eller kansje et lik?

Skrevet

GUUUUD.........

her er det ugler i mose,og noe kriminelt er på gang. du burde abselut ringe politiet med en enete gang..

 

ikke gå ut i skogen og grav det opp..herre..tenk va du kan finne..

nei dett va skummelt.

Skrevet

oooo! har du gjort noe med det? har du funnet noe? skulle ønske det samme kunne skje meg akkurat nå. trenger litt spenning. elsker mysterier!

Skrevet

Haha, faktisk litt morsomt Snublekjeks.

Men HI, hold oss oppdatert da! Gøy med litt spenning en mandgskveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...