Gå til innhold

Hva gjør vi i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo man laster ned musikk,eller prøver ivertfall.

Jeg som har leita etter barnesanger,fant jo hele cd`er,men kommer di ned? Njet,her er det sniiiilefart.Så da må jeg vel bare avbryte.Kan jo ikke sitte på nett hele dagen vel?

Å i et glimt av godt vær hengte jeg ut til tørk.Men da styrta det jo ned etterpå.Nå vurderer jeg paraply til klessnora tenk.!!

Å så gruer jeg så jeg har vondt i magen til Onsdag.Da får jeg vite hva/om/når di skal sende meg på "oldisutskiftning" av div.

Men det går vel greit det å.

Nå skal jeg vaske.For sola titta frem,og dermed ser man også støvet.....huffhuff

Ha en fin dag da =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du snart får beskjed og forhåpentligvis hjelp!

Jeg venter også på dato for operasjon og er litt spent jeg også;-D

Her har sola skint i hele dag og jeg har vært ute og gått tur. Har vært på 10-kroners marked og handlet for en 1000-lapp....noen påsto at det var billig på sånne markeder, problemet er at man plukker med seg ting man egentlig ikke trenger i tillegg, fordi det er så billig.........jada!

Du er flink som vasker, jeg gjør ikke stort hjemme her i dag kjenner jeg. Men middag skal lages og jeg har fått ønske om spaghetti med kjøttsaus av femtisjenta mi, så da blir det vel det:-)

Og så skal jeg prøve en oppskrift på brød i langpanne tenkte jeg, men det blir sikkert i kveld:-)

Skrevet

Vell,jeg er her enda jeg.Venter på to ting som jeg vil ha ned,men så stoppa opp.Da tørr jeg ikke slå av...eller?

Ja,snart får jeg vite.Å jeg kjenner i dag at jeg alikavell ikke har mye lyst at di skal rote i ryggen min.

Sola er helt fremme her å,så jeg satser på tørre klær innen kvelden.

Sånne 10kr tilbud elsker jeg =) Å det blir fort noen lapper ja,hehe

Men man jo få bruk for det meste.Får jo mye for pengene da ;o)

Jeg utsetter vasken.Tar heller av meg brillene,så ser jeg ikke støvet lengre.

Vil heller kose meg med ungene litt.Di kom nettopp hjem,og er i hundre i dag å.Det tyder på tidlig kveld det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...