Gå til innhold

Mark og markekur til 3 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tips om å gi markekur til 3 åringen min. Har mye vondt i magen, klør litt og sover dårlig. Har aldri tenkt i de baner - noen som har erfaring med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men åssen kom du frem til at det var markekur han "trenger"?

Skrevet

Vi kjørte markkur på 4-åringen(og resten av familien) fordi hun klødde sånn i rompa. Det hjalp og hun sluttet å klø.

Av en eller annen grunn var de veldig negative på apoteket, selv om det visstnok var helt ufarlig og uten bivirkninger.

Skrevet

Vanligvis kan du se de markene altså. De ser ut som små hvite tråder som beveger seg i avføringen. Bruker han bleie? I så fall er det jo lettere å følge med! Jeg har gitt en kur til dattera mi en gang uten at jeg kunne se noen marker. Det er også mulig å skylle endetarmsåpningen med en liten sprøyte fylt med vann hvis barnet klør. Hvis du gjør det noen ganger får du skylt ut markene som er i ferd med å legge egg i endetarmsåpnikngen (det er det som klør).

Skrevet

Han klager på at han klør litt, har vondt i magen og sover dårlig. Noen tipset om at det kunne være mark. Opplevde også negativitet på apoteket - så det finnes ikke bivirkninger?? Han bruke rikke blie mere så det er litt vanskelig å se - dessuten bæsjer han stort sett i barnehagen...

Skrevet

Da hadde jeg bare prøvd, kan du ikke bare si på apoteket at han har mark? Du trenger jo ikke diskutere det med dem! Hvis det er mark, så hjelper medisinene med det samme (innen bare noen timer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...