Gå til innhold

Verdens verste rotehue er min sjef:0(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg startet som nestleder der jeg nå jobber, så har jeg brukt all ledig tid og mer til, til å rydde opp etter sjefen.Sjefen er ett rotehue av dimensjoner. Alt av papirer og bestillinger blir sendt for seint, alle beskjeder blir glemt og alt sjefen burde gjort i går blir gjort, kanskje, om 14 dager. Det har vært kjempe slitsomt å rydde opp, samtidig som jeg skulle lære meg en ny jobb helt alene. Nok om det!! Nå har h*n søren meg rota med sykemeldingene mine, så jeg står uten lønn denne mnd. GRRRR!!!. Har snakket med de på NAV og de skal forsøke så godt de kan å gi meg lønn den 2. oktober, og hun på lønningskontoret vårt var lei seg fordi hun ikke hadde fått papirene i tide. Så nå har jeg avtalt at om jeg blir sykmeldt videre, så blir sykemeld. sendt direkte til henne. Kjenner irritasjonen vokse seg mer enn godt er. Skjønner ledelsen godt som har gitt sjefen 6 mnd på skjerpe seg, ellers blir det ny sjef. Håpløst at enkelte ikke kan lære eller skjerpe seg. Dagens syting!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes utrolig frustrerende ut.

Men, du kan ikke få forskudd på lønna da, slik at du slipper å vente på dobbel utbetaling neste mnd?

Skrevet

Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Skal høre om det er en mulighet. Takk for tips:0) Klarer oss jo, på mannen min sin lønn, MEN det er liksom noe med det at når man er vant til å ha sine egne penger så blir det tomt å rart å ha tom konto:0(

Skrevet

bare pass på å klarere det med nav, så du ikke får dobbelt opp med penger...de må du nemlig betale tilbake.

Skrevet

Det var jammen godt du sa!!! Tusen takk, jammen godt noen fremdeles har tankevirksomheten igang ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...