Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hei! Jeg er i uke 25 nå, men er allerede blitt forferdelig utålmodig! Ikke på fødselen, men på at magen skal bli større! Merker egentlig ikke at den vokser i hele tatt (Den gjør jo det..), mens samboeren min sier den vokser jevnt & trutt. Hva skal man gjøre med utålmodigheten da?
isi* med liten januar spire!! Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Skal vi leke en lek da`??? Sliter med det samme her =) hehehe. Men magen kom plutselig nå de to siste ukene, så den vokser jo. Vet ikke hva eksakt jeg er utolmodig på. Men utolmodig og fuuulll i hormoner. Hehehe
Gjest Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Synes magen går sånn opp & ned jeg, sikkert helt teit men, hehe èn dag er den diger, og en annen dag liten Rart! Lei av at alle sier "ja du kan ikke være langt på vei.." eller "oi, så lita du er.." Forbanna!:s
isi* med liten januar spire!! Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 hehe bare vent. Det blir nok snart motsatt skal du se =) Men skjønner hva du mener!!!
Gjest Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Men er det egentlig sånn at det bare "sier pang"? At man bare èn dag våkner av at magen er mye større. Jeg prøver å proppe i meg med all slags mat, men blir ikke større :/ Kanskje akkurat der & da men
isi* med liten januar spire!! Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Her våknet jeg med kul. Å etter det har den vært der fast. Mye mat gjør den bare ekstra stor :-p før det var den bare på å av. Hehe håper magen din kommer snart. Min sitter her å hopper av lillemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå