Gå til innhold

Syns dere hverdagen deres handler bare om graviditet/ikm/el osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som har prøvd bare en kort stund, men fra den dagen vi bestemte oss for at vi vil ha en til tenker vi ikke på noe annet. Har jeg eggløsning nå? Kommer mensen denne gangen? osv osv. Nesten alt jeg gjør klarer jeg å koble til om graviditet osv. Kan jeg spise dette når jeg blir gravid tro? osv osv. Jeg har enda ikke tatt noen el tester fordi syns det er nok stress fra før dette her. Så nå tenker jeg hver dag at i dag kan jeg ha el, kom igjen gubbe! Føler liksom at nå har vi sex kun med ett mål. Men samtidig så er det jo koselig at kansje mensne ikke kommer neste gang, men syns det er mer stress enn jeg trodde. I tillegg så er vi egentlig ikke så stressa på det heller, for om vi må vente 3 mnder har det ikke noe å si...tenkte vi da vi starta...men nå vil jeg bare at testen skal vise pos, mensen skal ikke komme.

Rotete innlegg det her.

Er det bare jeg som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til dels enig. Vi har også prøvd bare en kort stund og jeg må si jeg kjenner igjen endel av det du beskriver. Det er jo ikke noe stress - å neida! Men vi er klare, for all del. Også går man rundt og håper og tenker og tror. Jeg er så fersk her at jeg måtte lese beskrivelsen på alle forkortelsene for jeg skjønte ikke bæret her inne. Føler meg ikke desperat, men veldig "vil-så-veldig-veldig-gjerne!"

Jeg tenker litt på dette med alkohol. Kan jo ikke ta meg et glass vin lørdagskvelden - jeg kan jo være gravid...

Jo, skjønner absolutt at du tenker som du gjør og at det føles som "hele tiden". Men vi får håpe og tro at vi snart bytter forum!

Skrevet

Ha ha! Jeg måtte også lese/spørre om noen av disse forkortelsene for skjønte ikke så mye av det.

Med nr 1 så prøvde vi ikke, det bare "skjedde", så det er litt ny situasjon at vi prøver, å nå vil vi så gjerne som du sier, så da blir det at man tenker på det.

Skrevet

Ser jo at vi er ganske like oppi dette her. Det bare skjedde med oss også på førstemann. Nå tenker man mer på det i og med at man tror man kan planlegge dette her. Hvor gammel er din første da? Jeg har jente på 3 1/2.

Denne gangen håper vi på å være mer forberedt, men samtidig blir vi vel mer stressa av å prøve å få det til og dermed mer fortvilt etterhvert som tiden går. Hmmm. Håper ikke dette tar all evighet. Merker at jeg ikke har den tålmodigheten som nok må til. Puhhh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...