Gå til innhold

Teutonia Mistral VS Teutonia Fun?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer??

 

De er jo ganske like...men jeg syns Fun er finest. Virker som det er mange som vil ha mistral...Hvilke fordeler har den fremfor Fun?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fun kan ikke vende håndtaket. Du kan snu sittedelen, men det er utrolig mye enklere å bare klikke håndtaket over (når sola kommer i øynene osv).

 

Mitt eneste innspill som Mistralelsker ;o)

Skrevet

tror også at fun`en blir mindre sammenlagt enn hva mistralen blir. stod selv mellom fun og mistral og endte opp med mistral pga litt stødigere ramme på understellet og at håndtaket og adapter til bilstolen går på denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...