mini nr to på vei Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Erfaringer?? De er jo ganske like...men jeg syns Fun er finest. Virker som det er mange som vil ha mistral...Hvilke fordeler har den fremfor Fun?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Fun kan ikke vende håndtaket. Du kan snu sittedelen, men det er utrolig mye enklere å bare klikke håndtaket over (når sola kommer i øynene osv). Mitt eneste innspill som Mistralelsker ;o)
firkløver`n Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 tror også at fun`en blir mindre sammenlagt enn hva mistralen blir. stod selv mellom fun og mistral og endte opp med mistral pga litt stødigere ramme på understellet og at håndtaket og adapter til bilstolen går på denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå