Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå, får liksom ikke puste helt ordentlig... Er bare fem måneder på vei, trodde dette var et problem som kom når en var helt på slutten... Noen andre som kjenner på dette? Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som du ikke får trekkt pusten skikkelig??? Du bare prøver å fylle lungene fullt, men det går liksom ikke. Samme her. Er 24 uker i morgen. Føler ikke minsten ligger så langt oppe heller. Sånn midt i magen rundt navlen ca =)

Skrevet

ja, sånn ja!! det er så utrolig ubehagelig. litt klaustrofobisk på en måte..

Skrevet

Slik har jeg det også. Er i 23 uke og det føles som om jeg har en eneste bitte-bitteliten lunge som ligger nederst i halsen. Pust-pes-hves

Skrevet

Ja helt håpløst. Å med en mage som plutselig kom struttende, og klær som ikke passer, så frister det ikke mye å slenge seg ut på joggetur når du ikke får trekkt pusten skikkelig i avslappete omgivelser inne en gang.

Skrevet

Jeg er i 19. uke og kjenner det alt! Må strekke ut mage / lunger og gape etter luft innimellom. Sist svangerskap merket jeg det bare de aller siste ukene, så detta var uventet tidlig og tøft.. :-/

Skrevet

Med meg begyndte det i uke 20-21.. er 25+1 nå.. men det er heldigvis periodisk.. så sliter ikke heeele tida :)

Skrevet

sånn er det til meg også... er i uke 24 og det har vært sånn lenge... men som sagt så e d i perioder da:) men har funne ut at får å få det enkllere for¨å puste så må man dra på do (tregt system når man er garvid) og ikke overspise.. spise små mengde men ofte:)

får litt klaus når jeg merker det jeg også.. å jeg plages av pannikkangst.. kanskje litt værre hos meg hehe.. gruer meg litt til det blir på sitt værste.. men hva går man ikke gjennom for sitt kjære barn i magen:)

Skrevet

har også dette i perioder. noen ganger helt jævlig andpusten bare av å sitte i sofaen. mens andre ganger merker jeg ikke noen ting.

Skrevet

Jeg har faktisk hatt det sånn helt siden jeg ble gravid. Andpusten for ingenting, og tungpustet. Peser som en hval når jeg beveger meg. Veldig ubehagelig. Min fødselslege mente jeg hadde fått tilbake astmaen jeg har hatt tidligere, men jeg måtte dra til fastlegen og sjelle det. Fastlegen mente det ikke var noe galt, men at det var helt normalt når man er gravid. Jeg er bare 15 uker i morgen, så hvordan kommer dette til å gå hvis jeg blir verre. Fikk resept på astma medisin da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...