Sannamor ;)Fødeklar:) Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg har 6 dager igjen til termin. Har så lyst til og henge opp leander vuggen i stuen,or gjøre den klar. Kroken henger allerede i taket og venter:). Når gjør dere det??
*Glederseg:) 81* fødeklar Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg har arvet en fin vugge som har stått i stua i tre uker allerede . Er bare 34+3 i dag. Mangler å re opp vugga men hadde nok gjort d hvis d bare var 6 dager til termin. Bare heng opp vuggen du
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg ville gjort den klar dersom jeg hadde bare 6 dager til termin ja:-) Go for it! Jeg har 22 dager igjen og venter litt med å re opp både vugga og sprinkelsenga. Men de står klare til å bli redd opp;-)
ChellBell - har født! Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Har du bare 6 dager igjen til termin? Ja, da hadde den vugget hengt og dinglet i for lenge siden i dette huset I helgen satt jeg opp babysengen og i dag satt jeg opp lekegrinden i stuen.. Teorien min er at hvis alt er klart så kanskje kommer hun litt fortere? Eller tiden går litt fortere kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå