Gå til innhold

Da var helga overstått!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde som tidligere fortalt lille prinsessa til mormor på besøk fra fredag til lørdag. Ho storkoset seg. Vi baka sjokoladekake, men da mormor begynte å sette litt grenser for sjokoladekakespisinga var det plutselig ikke moro å være her lenger...

Lørdag litt utpå dagen kom mamman og pappan og lillebror og vi spiste grøt og kosa oss bare verre frem til Det begynte å ry inn med folk. Vi BLE 22 med smått og stort, og i ei 34 kvm stor stue ble lydnivået deretter! Var temmelig ør da alle hadde dratt hjem og freden senket seg. Men koselig var det!!! Alle var SÅ betatt av lillegutt på 2 mnd som bruker str 68 i klær!! STOR flott gutt. Oldefars prins og den fineste i verden. Men det har min pappa sagt om alle 8 barnebarna og begge oldebarna, og sikkert om alle tre barna sine også.....

Søndagen gikk stort sett med til rydding og støvsyging.

Trenger litt råd her. Hvordan få bort kaffeflekker og rørt blåbær fra en hvit damaskduk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig med hele storfamilien på besøk for å se barnebarna. Kan bare tenke meg lydnivået - det gikk vel i rødt i forhold til antal db?

Praktfulle barn er lov å beskrive og skryte av og han oldefaren har helt sikkert alle sine ord i behold:o)

Jeg tror "Vanish" tar det meste, men er det en veldig fin duk tror jeg rett og slett at jeg ville levert den på nærmeste renseri og bedt dem ta vasken. Kjipt hvis det ikke går bort i 1.vask, for da tror jeg renseriene ikke får det til heller.

Lykke til :o)

Skrevet

Høres ut som en særdeles vellykket visning av lillegutt, men tenk at mormor blir så kjipesen at det blir grenser for sjokoladekakespising.....

:-))))) Det er ikke lett å være liten jente da, tenker jeg... he he.

Og du slår like godt på stortromma og spanderer hvit damaksduk til blåbærsyltetøyet?! Blåbær er vel noe av det verste å få av. Når jeg har sånne problemer leverer jeg dukene til svigermor, men hva hun gjør med dem vet jeg ikke, så dette kvalifiserer vel ikke som godt råd.

Håper du klarer berge den iallfall.

Skrevet

det eneste rådet jeg har ang den vasken er som trollmora, sørg for at den blir borte i 1. vasken, for hvis ikke så sitter det jo dønn fast..... Mer peiling har jeg ikke ;-) (takk for hjelpen dritgrei)

Men for en fest dere har hatt! så koselig. i går var vi 8 til bords, og det er jo jammen en fest det også, men 22... he he det er høylytt og veldig artig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...