Minimo <3 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hva gjorde dere ang barnevakt??? Min sønn er 2 og et halvt år når vi gifter oss, og kan jo selvfølgelig ikke være der hele dagen.. men hvem passer han då? siden alle i familien er i bryllupet? Og regner ikke med at vi liksom kommer hjem på bryllupsnatten heller.. vetsje hvorfor jeg engster meg, men det er vel det eneste som plager meg;) hehe.. for har lyst å ha han liggende hos foreldrene til min kommende mann, men de er så sære at tviler på at de lar noen andre de ikke kjenner være i hjemmet deres.. blir gal snart!!!!
Sivalur Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Vi har hyret inn en av assistentene fra barnehagen. En som han kjenner godt og som vi stoler på. Vi skal være på et hotell, så hun kommer til å være der med han. Svigers skal også overnatte der, så hun legger han for kvelden, og så tar de over når de legger seg. Har ikke helt detaljert plan enda, men det ordner seg. Dere har ikke noen dere kunne spurt i barnehagen da? Evt naboer? Må jo være noen han og dere kjenner litt godt.
bejb25 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 brøren min som da kommer til å være 17år skal passe barna våre som da er 9 år og 3år. alle under 18år skal være ute av lokalet når festen begynner så det gjorde ikke broren min noe å passe ungene.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå