sol2002 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Vi er så smått begynt å tenke på navn, er nå i uke 24, har jo god tid enda, men er begynt å gruble litt, men klarer rett og slett ikke å se for meg et navn, så da trenger jeg navneforslag.(guttenavne har jeg for der er jeg litt låst med hensyn til tradisjoner) Jentenavn og gjerne med 2 navn i seg
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 amalie malin leah leah malene ada linnea leah aurora ada sofie thea loise maiken sunniva noen forslag:)tenker selv leah eller leah malene:)har amalie og malin fra før:)elsker de navnene:)
sol2002 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Dytter jeg, ønsker flere alternativer, slik at jeg har litt forskjellig å vurdere ;-)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Cassandra Natalie Alexandra Natalie Alexandra Malin Leah Lea Lea Natalie Linnea Alexandria De liker eg
sol2002 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 Dytter igjen jeg, har lyst på enda noen flere alternativer.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Mitt tips er å se over så mange navnetråder her inne som mulig, finne gjengangerne og UNNGÅ DEM FOR ENHVER PRIS Jeg ergrer meg grønn over å ha valgt poppisnavnet Sarah (jeg visste ikke at det var et poppisnavn heller da. Det ble valgt på sykehuset da ingen av alternativene føltes riktig, og vi prøvde å finne navn som "ingen andre i bygda hadde"... bommert det ja!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå