Gå til innhold

Bekkenløsning og arbeid i barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette egentlig forenlig?

Jeg hadde bekkenløsning med begge de andre barna mine. Med sistemann var det ganske ille fra begynnelsen av graviditeten men ble mer stabilt etterhvert. Jeg har vært lite plaget med smerter etter fødsel, og jeg har unngått krykker. En periode med sistemann var jeg totalt sengeliggende (ca 1,5 mnd), men ble sakte bedre da jeg ikke jobbet og tok ting med ro.

Jeg har nok litt selektiv hukommelse og glemmer fra gang til gang hva som er bekkenløsningsmerter, men her er symptomene mine nå:

Jeg er 6+3 på veg.

Vondt nederst i korsryggen i overgang rygg og rompa. Småvondt mellom beina, og noen ganger ved symfysen. Noen ganger er det vondt nedover i venstre bein.

Jeg er livredd for å jobbe for hard så jeg ender opp sengeliggende som sist. Hvordan kan dette fungere som vanlig arbeider i barnehage?

Burde jeg bli sykemledt nå før det blir verre eller er det dumt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry frue. Min fysio har forsket på bekkenløsning, og er kanskje en av de få i landet som retter opp skjevheter i bekkenet. Hun har reddet helsa mi. Og når hun foredrar for leger er hun klokkeklar på at sykmelding må til, og det fra symptomene melder seg.

Skrevet

Hei Alienbud

hvem er fysioterapauten din, og hva innebærer det at hun retter opp skjevheter i bekkenet? har også bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...