Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg har hengt på slik Nei takk til uadressert reklame på postkassen. Ble jo veldig lite post etter dette, så savner reklamen av og til, men veldig greit å slippe all den søppelet. Ble som regel ikke til at jeg leste i reklamen likevel..
blond Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg sier jatakk til reklame! Vi sparer masse penger på at jeg leser reklamen. Sier neitakk til reklame på mail og sms.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg liker også reklame. Da vet jeg om jeg får meg en bytur i løpet av uka he he =) Og jeg er veldig flink til å handle på tilbud. Men nå bor jeg på landet og reklamen er minimal, den fyller antagelig ikke postkassen på en uke. Bodde i byen før og der ramler jo reklamen utav både aviser og blader.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Ja, vi får det. Synes det er fint å kunne se hva det er av tilbud. Har vært lei reklame innimellom og vurdert å sette reklamestopp, men jeg synes egentlig det er greit.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Ja, syns det er greit med reklame, leser den som regel på vei ra postkassa til søppeldunken, så det jeg ikke vil ha med meg videre inn havner i den:)
NoDoubt Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Nei takk til reklame. Sparer miljøet og ikke har vi plass i papp-dunken heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå