Gå til innhold

Hjelp!! Hva skjer med meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg hatt en del smerter i bekkenet/lysken/skambeinet. I går lå jeg på sofaen å hørte plutselig ett klikk i bekkenet, Etter dette hadde jeg så vondt i bekkenet at jeg så ut som ei gammel kjerring som gikk. D ble heller aldri bedre utover kvelden eller i natt. Føler liksom at jeg har noe mellom beina som "knager"/ligger i veien. Det er så vondt å ubehagelig....

Noen fler som har opplevd noe lignende som kan forklare meg hva dette kan ha seg?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Det kan være bekkenløsning/låsning og det kan være at hode til babyen har festet seg - det føles da som om man har en ball i mellom beina (iallefall hos meg)

 

Det er nok ikke noe unormalt, men litt vanskelig å si akkurat hva det er siden man ikke vet hvor langt du er på vei - spør jm eller legen neste gang :o)

Skrevet

er 39uker... Men syns det er rart at bekkenløsning skal komme så plutselig over natta. Regna egentlig med at kanskje hode hadde festa seg, det er bare smertene som er sjokkerende. Hadde liksom ikke sett for meg at det skulle gjøre så vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...