Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Troll eller Reima? Uavhengig av pris! Ønsker mange svar:-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 reima,helt klart!jobber i barnehage og der er det noen med trolldresser,og de er så sid i rumpa at barna går rundt som saggere hele gjengen.reima har veldig bra votter og dresser,så jeg hadde ville valgt reima!
Opp og ned er like langt Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Troll! Fordi den har avtagbart fòr, og kan brukes til mer. Jeg bruker bare fleecedressen under regntøyet, og tar av fòret om det er varmt ute, men de likevel trenger dress. Den tørker mye fortere enn Reima når jeg vasker den, fordi det ikke er nødvendig å vaske hele dressen. Den henger ikke i rumpa på gutten min, og jeg er veldig fornøyd med den. Den er ikke tykk å ha på, og den varmer veldig bra. Den blir ikke gjennomvåt heller. Jeg har hat både Reima, Helly Hansen og vært såvidt borti Skogstad, men jeg bytter ikke ut Trolldressen:)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Vær så snill, ikke den type "debatter" igjen... Ender bare opp med en rekke idiotinnlegg og sinte kjerringer som slår hverandre i hue med synsing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå