Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å vente til ordinære ul(da er jeg 18 uker)Mangler alt bortsett fra seng,så blir dyrt.Derfor tenkte jeg det var ok og handle er par ting i mnd frem til babyn kommer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte så smått etter ul..:) Har jente fra før, men venter gutt nå, så da må vi bytte ut en stor (rosa) del av garderoben gitt...;)

Skrevet

Har begynt å strikke babyteppe ;-) Ellers blir det jo å fikse barnerommet, og kanskje hanke inn noe arvetøy og andre ting som kan arves. Ellers blir det nok ikke noe vogn og store greier før etter nyttår.

Har dere forresten sett denne siden? *sukk* Tror jeg må ta en tur til England og shoppe før babyen kommer!

http://www.mothercare.com/gp/home.html

Skrevet

Begynner som sist etter UL i okt.. spennede å se om jeg må bytte ut guttetøyet, eller om jeg bare kan slappe av.. for jeg har jo gutt født to år og ni dager før denne har termin, trenger derfor ingen ting hvis dette også blir en gutt...

Skrevet

Vi har ei jente ifra før, som vi hadde kjøpt mye nøytralt til, så der står alt på loftet jeg kunne idag skrive uke 24, og det eneste jeg har kjøpt denne gangen er 2 hvite bodyer og de kjøpte jeg på lørdag :-)

Skrevet

jeg har termin i mars/april og kommer nok ikke til å handle inn noe før på nyåret. har ei jente fra før så er veldig spent på om alt må byttes ut eller om jeg kan bruke alt jeg har fra før :) av store ting mangler jeg bare vogn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...