lillebøllaspringmadrass Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hei! Jeg har fått plass på ABC på ullevåll for 3 gang, og kunne tenke meg å møte andre som vil ha/ søker eller har fått plass der! Jeg har termin i april, morro om det er flere som skal føde på våren! Setter ikke opp et treff enda, men ser om det er noen som er intressert først! Thea
*Darkspotted* Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 hvor bor du? langt vekke derfra? er det slik at alle kan søke om plass uansett hvor de bor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå