Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 inatt våknet jeg av skikkelig kramper i magen.hadde vondt i hele magen og den var stein hard.... dette var mens jeg hadde kynnere.. trodde ikke di skulle gjøre så vondt... dette holdt på i 3 timer ca... måtte til slutt stå opp.... hva kan dette være...? er 34+5
Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 dytt dytt... har også en del vonde kynnere idag... noen som har peil...
mammantilhannes Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 jeg har også hatt sånne, jeg forhørte meg med en jordmor her og hun forklarte meg at ettersom de ga seg etterhvert så var det falske rier. bare kroppen din som øver seg på å takle riene før fødselen. det er veldig normalt å gå igjennom dette på et tidspunkt i svangerskapet, så ingen grunn til å uroe seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå