emmy99 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Lille jenta blir snart 4 år, vi skal da feire med familie og noen venner med barn.. Vi har jo feiret mange bursdager siden vi har en på 10år også, problemet eller diskusjonen hjemme nå er at mannen min synes jeg legger for mye i maten på bursdagene, han mener vi kan ha pølser til de voksne og barna, pluss kaker og kaffe.. Jeg har alltid laget istand middag, f.eks koldtbord, gryterett, suppe osv (retter som passer til mange mennesker).. I år mener han at vi bare skal ta det enkelt, sånn at jeg slipper alt styret.. Hva synes dere, er det ok å servere pølser, kaker og frukt til hele familien og venner på 4 årsdagen?? Hva serverer dere??? Evt matforslag tas imot med takk??
Smily77 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Til familieselskapene har jeg laget en gryterett. Du kan jo også smøre på noen rundstykker og ha kaker? Jeg er enig med mannen din:0) Ta det litt enklere, så blir det litt kjekkere for deg også. Med mindre du elsker å stå på kjøkkenet da.0) Noen ganger har jeg hatt pastasalat til de voksne, og pølser til barna.
flypapir Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jeg synes det høres helt topp ut med pølsefest på en 4års dag! Tror nok det blir det samme på 3års dagen til jenta vår da jeg har termin to uker før hun fyller..
Mage Mi Sa Jo Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 det er helt ok å server pølser sommat til voksne også. men du bør sepå det slik: hvorfor vil du servere noe annet er det fordi du liker å ordne istand noe mer? for da syntes jeg du skal gjøre det.men syntes du selv det er mye pes så bør du finne på noe enkelt slik mannen din sier. hvis familie og venner bor relativt nære så trenger du faktisk ike servere annet enn kaker og frukt og kaffe. matforslag: kjøpe pizza pølser hjemmelaget pizza vi harservert mye forskjellig jeg har aldri gjort forskjell på hva barn ogvoksne får jeg da. enten får alle hjemelaget pizza, vi har grillet ved flere anledninger. varme rundstykker og forskjellig påleg smør selv opplegg. neinå kjenner jeg at fantasien var dårlig her altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå