Gjest Tale30 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Er det noen som har opplevd at kvalmen har forsvunnet etter 1.tri for så å komme tilbake? Jeg var veldig kvalm frem til uke 15-16 før det ga seg. Den siste uken (er nå i uke 27) har jeg hatt en sånn jevn uggen følelse. Ikke kvalm på samme måten som før, da jeg ikke kunne gå inn på kjøkkenet engang, men sånn småkvalm liksom. Lurer på om det er normalt. Jeg jobbet 15 timer overtid i forrige uke, så det kan jo være det som spiller inn, men nå har det jo vært en særdeles rolig helg. Det kan kanskje også komme av at jeg drikker for lite vann? Håper noen har noen kommentarer
Gjest nanny carrie Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Hepp! Jeg var kvalm, ikke sånn at jeg kastet opp eller noe men jeg gikk rundt og klarte ikke spise, var kvalm av alt osv de første 15 ukene.. Så ble det borte.. Så kom jeg til uke 32 og da ble jeg like jævlig igjen :/
Mininni Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg var kvalm først fra uke 5-14, og så kom den tilbake i et pa-tre uker sånn rundt uke 25, tror jeg det var. Så ja, det kan absolutt skje. Men da var jeg ikke kvalm så lenge, heldigvis.
Gjest Tale30 Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Takk for kommentarer Det er beroligende å høre at andre har opplevd det samme. Man kan jo komme til skade for å tenke svangerskapsforgiftning eller andre mindre heldige ting, men da blir man vel veeeldig kvalm.. Det er kasnkje hormonene som tar seg en sving igjen tundt denne tiden i svangerskapet? Jeg merker i alle fall at jeg for første gang i graviditeten har fått en enorm trang til å bjeffe til samboeren min for den minste ting.. charming..
Gjest Tale30 Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 ..også har jeg mistet evnen til så skrive. Det er sikkert også et symptom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå