Norwegian by injection Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg fikk mitt 1. barn når jeg var 25 og nr.2 kun ett år senere....fikk attpåklatten ifjor, da var jeg 32. Jeg synes det er så koselig med han....er mye mere rolig, tålmodig og stresser ikke så mye som jeg gjorde med jentene. Føler at jeg setter mere pris på han, har lyst at han skal være baby leeeeenge, he he....flere som har en nydelig liten attpåklatt?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jaaaaaa!!!! Vi storkoser oss med attpåklatten og hun får det beste fra oss alle. Tid ikke minst, kjærlighet, oppmerksomhet og er et lite lykkebarn:-))) Anbefales på det varmeste:-)
Piri Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 JEPP! Jeg var 29 år da jeg fikk attpåklatten. Nå er ho 4,5 år og har ei storesøster som blir 15 snart og en storebror på snart 19. Jeg skulle gjerne hatt henne som baby leeeenge, men ho er stor for alderen på alle måter. Både ut fra lengda og oppførsel og ting ho kan tror alle som ikke kjenner henne at ho går i 1. klasse. Men vi skjemmer henne bort etter noter alle sammen. Men pussig nok er hun ikke blitt ufordragelig......
Gjest Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Vi har fått attpåklatt, å gjett om vi koser oss;o))) Det er absolutt å anbefale- alle forguder babyen! Tiden går så altfor fort, men det er ingenting vi kan gjøre med det...foruten å NYTE underveis.)
Krusemynthe Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Ja!! Var 22 da jeg fikk første - og er 35 nå. Og jeg registrerer at denne 2mnd gamle babyen har ALT hun trenger x2 - så må skjerpe meg for å ikke skjemme henne bort totalt. Men bortskjemt på kos og oppmerksomhet skal hun bli. Det er de forressten alle tre ;-)
Norwegian by injection Skrevet 22. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2008 Koselig at vi er flere :-) ja, enig....anbefaler alle å få en liten attpåklatt etterhvert, he he!!!!!
Gjest Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 JA!! Våre store gutter på 8 og 10 er superstolte av sin nye lillebror. Jeg fikk eldstemann da jeg var 21, to år etter kom neste og nå er jeg 31 og føler meg så utrolig heldig som får oppleve dette! Attpåskatten som jeg liker å kalle han er nå 2,5 mnd og vet at han er elsket av mange rundt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå