Sweet caramel Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 til en dame på 33? Alt utenom hormonspiral og kondomer....
Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Styr unna kobberspiral i hvertfall. Dersom du tåler hormoner, og har god husk er jo p-piller ok.
Sweet caramel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 ...men er ikke piller fyfy når en er i midten av 30 årene? Eller tar jeg helt feil? Ja, holder meg langt unna kobberspiral.....
En snupp - og en knert i magen Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Bare lurer... Hvorfor ikke kobberspiral? Jeg har nemlig ikke så mange andre alternativer når jeg ikke skal ha hormoner og ikke orker kondom... Hva med p-ring? Den skal ha svært så lite hormoner og være veldig pålitelig.
mammatil4gull Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 du kan få kraftige .vedvarende blødninger .. lengere mens og smerter men noen tåler den å veldig fint så det vet man ikke jeg vurderer den selv jeg for jeg skal ikke ha hormoner pga min mor har hatt flere blodpropper så sjangser ikke og er frarådet det.... ladycom er å noe jeg vurderer ...
Sweet caramel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2008 Jeg har en tendens til å blø mye, og vet at kobberspiralen gjør det heller verre enn bedre... Og så er det lettere å bli gravid med den, og det er jo nettopp derfor jeg vil ha prevensjon.. Har hatt p-ring, syntes det ble styr å ta den inn og ut hver 3 uke, og inn igjen uken etter.. Har i dag hormonspiral, og vil ha den ut nå, pga PMS, mye uregelmessige (men små) blødninger, uren hud, ja you name it! Skal ikke være lett dette her!! Uff....
En snupp - og en knert i magen Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Ladycomp er super, så lenge kondomet ikke sprekker på rød dag ;P Dessverre funker den ikke så bra når man ammer og ikke sover minst fem timer i strekk og får tatt tempen før man står opp, så tør ikke ta sjansen nå. Men funker ikke kobberspiral så er det tilbake til Ladycomp her i huset i alle fall.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Da anbefaler jeg Ladycomp på det varmeste - men som nevnt, vær forsiktige på røde (og gule) dager. Den er dyr, men verdt det
mammatil4gull Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 takk for den info , tror mest jeg skal satse på det , ammer jeg da men har en periode på minst 8 timer i dognet , natt uten amming her ... hakke fått tanta tilbake men det spiller vel ikke noen rolle
Nusseline♀♀♂ Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Hvis en har litt uregelmessig mens så lyser den jo bare gult da! Endte opp med å bruke kondom uansett og har ei jente på 5 år som var utstyrt med saks!
Sweet caramel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. september 2008 Takk for tips!! Da skal jeg lese litt om ladycomp, kanskje det er noe for meg:o) Men hva menes med dyr, hva koster den?
mammatil4gull Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 tror den koster 5000 ny ..det hakke jeg råd til så må prøve å finne en pent brukt jeg
Sweet caramel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. september 2008 Oj, ja det var dyrt! Da må man være SIKKER på at en bruker den, før en investerer i noe slikt..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå