Gå til innhold

April: Guri så diger jeg er denne gangen!!


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Magen har jo bare eksponert noe så til de grader! Ifht da jeg gikk med Matilde, har jeg nå samme størrelse på magen som jeg hadde i januar/februar (og det er egentlig bare 5 ukers forskjell i denne terminen og forrige)!!! Ser ut som en halvoppblåst badeball på midten, i motsetning til liten håndballmage forrige gang!!! Jeez - hvordan skal dette ende????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Det sies att man blir større andre gangen.

Selv ble jeg en del større med nr2. Så høygravid ut i desember allerede og var like stor da som på slutten av første graviditet. Var ikke noe morsomt, men fikk jo kommentaren hele tiden "nå er det ikkelenge igjen" eller "det må være flere der inne".

Jr kom da 6 mai.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg kan spørre, polarn - ble du større og større, eller stagnerte den "utvendige" veksten litt etterhvert (altså størst vekst i begynnelsen)? Var du mye større ved fødsel 2 enn 1? Må jo innrømme jeg nesten blir litt bekymret av dette her, selv om det ikke viser igjen så veldig på vekta (takket være spyingen som nå er på retur).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*følger nøye med*

Huff..jeg var jo enorm sist. Enda større enn det??? Hjelpe meg. Jeg skal i hvertfall forsøke å holde igjen vekta bedre enn sist. Da gikk jeg opp 34 kg.....huff. Har fortsatt 9 igjen av de også...og da kunne jeg nesten ikke reise meg ved egen maskin fra sofa'n... Kan ikke noen bare vekke meg når baby'n er ute??? er dessuten mer kvalm nå enn sist. Det sammen med trøttheten får meg til å føle meg ganske elendig....så stakkars deg Yaddaline som har slitt så veldig med kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokste hele tiden jeg. Det var jo størst vekst i begynnelsen, men magen ble bare større og større hvor nærmere fødsel jeg kom. Til og med jormor ble bekymmret på slutten og var sikker på at det kom til å bli ett STORT barn.Ble bekymret mot slutten og var redd for stort barn,

men når dagen kom og vannet gikk forsvant magen fort. Jeg hadde enormt mye fostervann dene gangen og Jr var bare 3170 g.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, guri - at vekst kan bety stor baby har jeg ikke ofret en tanke engang - det er jo godt mulig at det blir da gubben var ganske stor da han ble født (3600g 3 uker før termin). Nei, det skyver jeg langt bak i hjernebarken, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...