Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 når barnefar har bursdag ? (Vi er i nye forhold, barn hos far annenhver helg..) Ville dere ringt eller latt barnefar ringe?
☆Anonymia☆ Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Er barnet stort nok til å snakke i tlf ville jeg ringt.. Syns det er feil at barnefar skal ringe selv på sin bursdag..
Gjest Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg har alltid latt sønnen vår ringe pappa'en sin ) Far skal få slippe å ringe å si "hei, jeg har bursdag i dag. Vil du gratulere meg?" hehe...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jeg kjøper ikke gave til han fra ungene, men de får lage hvert sitt kort å gi han
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Hun er forliten til å snakke i tlf enda, men hun har malet eller tegnet et bilde som jeg har gitt han. Jeg fikk ingenting da jeg hadde bursdag så hvorfor gidde å gi han noe
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Når guttungen var for liten til å snakke i tlf, sendte jeg mld og skrev hilsen med navnet til guttungen på... Nå kan han snakke selv, og får ringe pappaen, han kjøper også gave til pappaen "selv" Morro for han og kunne gi noe liksom... Det handler jo ikke om meg eller pappaen, men om vår sønn! Selv har jeg lite til overs for faren hans, men det er mitt problem, ikke noe som jeg har noen rett og blande sønnen vår inn i. Det er viktig at han lærer seg å sette pris på begge sine foreldre... Når han blir enda litt eldre vill han jo kunne fikse sånt selv... lage gaver osv... men noen må jo lære han å huske slike dager, og gjøre noe på slike dager... Pappaen lar han ringe, og kjøper gave til meg og. men aldri noe dyrt da... uansett, hadde han ikke gjort det, hadde jeg nok fortsatt med mitt fordi om...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Dattera mi var 4 år da vi skilte lag, så hun var gammel nok til å snakke selv.. Vi har kjøpt gaver til hverandre fra barnet til jul, bursdag og mors/farsdag, men nå som vi begge er i nye forhold kjøper våre samboere gaver til oss fra barnet. Men vi ringer hverandre eller sender mld og gratulerer også, det er bare koselig og vi gjør det for jenta vår.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 jeg ville ikke gjort noe som helst. kan strekke meg til og minne småen på og ringe, når han blir stor nok til det jeg styra litt den første farsdagen, men når det går en vei så gidder man ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå