meg & to små vampyrer Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Dere er jo sikkert gravide hele gjengen:) Forrige gang vi ble gravide vet jeg ikke helt hva som skjedde. Brukte vel ikke noen spesielle tips. Men dette er noen år og mange hormonproblemer siden:) he he.
oro1 Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Mål temperaturen, sjekk eggløsningsslim og kjør på ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 el-slim sjekkes for 5. måned på rad:) Kjører på gjør vi også. Temperaturen er et stort problem siden jeg bruker 1 time på å våkne. Så det klarer jeg rett og slett ikke. dessverre:)
flypapir Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Du kan jo prøve å bruke babyklister?! Jeg ble hvertfall gravid (og spira ble sittende) den første pp jeg brukte det...
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Nå vet jo ikke jeg om noen av metodene som har vært skrevet her inne funker ettersom jeg har blitt gravid i 1 pp begge ganger.. så jeg tilhører nok kategorien: gravid bare du ser på meg. men.. en som hadde prøvd en stund forrige gang jeg gikk gravid la ut en oppskrift. den var som følger: dag5: mannen tømmer seg, frivillig måte (altså 5 dager etter din mens første dag) Viktig at han IKKE tømmer seg igjen før dere begynner hekkingen. dag10: samleie dag 12: samleie dag 14: samleie.. osv. Annenhver dag frem til dag 18/20 avhengig av sykluslengden slik at dere er sikre på at dere treffer el. Husker det var mange som ble gravide på denne sist. vi "prøvde" den og, bare for moro og jeg ble jo gravid.
oro1 Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Jeg brukte en babycomp til å måle tempen, så selv om jeg var bevisstløs så var det bare å putte en dings i munnen og ferdig med det. Gikk automatikk i det så det kan anbefales altså. Ellers er det jo noen ganger det tar lengre tid. førstemann satt før vi begynte å prøve, 2. mann tok 3 år og sistemann gikk på 2. forsøk.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Mitt eneste råd er , ha sex ofte. slapp av, prøv å ikke tenke på det,.. stress hjelper ikke. Tenk positivt, få nok søvn, spis sundt, ingen alkohol eller røyk.. også kommer spira når den skal om det er meningen. tror jeg.. Ellers har jeg ikke noe jeg skulle sakt, for jeg er en av de heldige i kategorien blir gravid av å vaske manneundertøy..så erfaringen på området er ikke tilstede. Men lykke til! ! !
cowboylaila Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Begge gangene jeg har blitt gravid la jeg meg med føttene opp etter veggen og hadde flere puter under rumpa etter at det hadde gått for han slik at sæden kom veldig langt inn. Deretter brukte jeg vibratoren slik at jeg fikk orgasme med føttene i været... Sammentrekningene gjør at sæden kan trenge inn i livmorhalsen lettere... Litt vanskelig i den stillinga, men d gikk og jeg er HELT overbevist om at det var det som gjorde at jeg ble gravid! Vi hadde nemlig prøvd noen mnd. begge gangene uten hell og det kan jo ikke være tilfeldig at det gikk begge gangene vi gjorde dette? Hadde eggløsning rundt dette tidspunktet også da... Så hvis du har lyst til å gjøre noe ganske komisk etter at mannen har fått utløsning så opp med beina og fram med vibratoren! Det føles ganske sykt ut når man ligger der, men hva gjør man ikke i en desperat situasjon... Heheh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå