Gå til innhold

Mareritt om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ei helt pyton natt!!! jeg har drømt og fantasert så mye at jeg våknet helt utslitt og svett. Drømte at gubben var utro, skikkelig dumt det vet jeg, vi har vært sammen nå i elleve år og han har aldri vært utro. Lå våken i femtida, redd for å sovne igjen, det var så troverdig! Hadde han snakket til meg da, er jeg redd jeg hadde eksplodert. Kjente jeg var "sur" på han når vi sto opp i morges.

Jeg fortalte han om drømmen og han la armene rundt meg og sa han elsket meg.

Men for meg som aldri drømmer så tok denne natta skikkelig på. Føler meg rett og slett hysterisk og sjalu.

Er det flere som drømmer når det nærmer slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var gravid med førstemann drømte jeg at mannen min var utro og at barnet ikke var mitt. Jeg var fly forbannet da jeg våknet og det tok noen minutter å innse at dette ikke var mulig. He he... ler av det nå. Det er nok underbevistheten som spiller oss et puss. Det at mannen hadde vært utro nå når vi befinner oss i en så sårbar tilstand hadde vært skikkelig ille. Dette er en frykt som ligger og ulmer som lett kan bli virkelig i drømmeverden. Hvordan jeg klarte å dra den hakket videre har jeg ikke noe svar på. Da førstemann ligner masse på meg både av utseende og oppførsel har jeg ikke tatt bryeriet med å kreve morskapstest ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...