Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 ...dere så en kjendis være utro? Hvis dere så ham tett sammen med en anne dame, og f. eks. hadde bilde av det? Jeg hadde IKKE:
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 det hadde IKKE jeg heller! det synes jeg er på grensen til ondskapsfullt...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Nei det hadde jeg ikke gjort. Tenk deg selv om du så mannen din på forsiden av Se og Hør med armene rundt en annen dame, og du trodde alt var bra??? Synes "noen" burde fortelle det til han stakkars forsmådde dame, men vet ikke om jeg hadde gjort det selv...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jeg kunne ha gjort det, men gjorde det ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Jeg kunne også gjort det - men er da ikke ond. Hun finner det nok ut før eller siden. Om hun ikke allerede har gjort det. Er noen år siden da.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Like lite som jeg ville sladret til noen ektefelle dersom den andre parten var utro uansett. Dette er mellom paret, og hvilke avtaler de har om hva de har lov til og hva de ønsker å slippe å vite, er også mellom dem. Derimot ville jeg fortalt den utro parten at jeg visste h*n var utro, ville sagt hva jeg mente om utroskap, og oppfordret h*n til å fortelle det til ektefellen selv.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Jeg vet om flere kjendiskoner som er fullstendig klar over at mannen er utro, og som bryr seg fint lite om at han utnytter linselusene sålenge han beskytter seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå