Gå til innhold

God morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha en strålende mandag!

God bedring til dere som er syke!

Her går vi for småbarnsang i dag. Har ikke vært på det før, så nå får jeg se hvordan det er. Minsten er iallfall glad i sang,- og smiler og koser seg når noen vil synge for han. Ikke er han kresen på at det skal være vakkert iallfall :-)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! Småbarnssang har jeg aldri vært på for jeg blir så flau, men jeg tror jammen at det er toppen av lykke for ungene!!!! Jeg håper dere har det koselig!

Skrevet

Go mor`n til deg og :o)

Var på småbarnssang med begge mine og det var kjempefint! Jeg er ikke verdens mest musikalske, men læreren la stor vekt på at alle skal synge med den stemmen de har for alle småbarn elsker musikk! Fikk børstet støv av noen gamle sanger som jeg har hørt før og lært endel nye. Trollfar synger i kor, så innimellom er det livat med vårt eget trollkor i heimen, med litt falske toner og tulletekst der hukommelsen glipper.

Skrevet

God morgen. eller god dag blir det vel nå. Har lunsjpause nå...

Småbarnssang høres kjempekos ut. Var på et par småbarnstreff, og der sang vil litt. Lillemor elsker å høre på musikk, kanskje ho er musikalsk? Synger masse for henne så lenge ingen andre hører på. Er selv veldig musiklask, men hører jo at jeg synger falskt, og klarer ikke gjøre noemed dert. Men gi meg en klarinett eller en altsax mellom fingra.... Da smeller jeg til!

Spilt i korps i 16 år, men har sluttet nå pga miljøet ble så dårlig i det lokale korpset. Det var en digresjon!

Kos dere på babysang!!

Skrevet

vi har kost oss på babysang!!! Jeg er ikke musikalsk, bare såpass at jeg hører at jeg ikke synger fint :-) Men her var ikke det nøye i det hele tatt. Det var ca 10 mødre med sine småtroll og vi sang lille Petter edderkopp og Olle bolle og sånne sanger som jeg kunne. Det var også noen "nymotens" som jeg ikke kunne, men da var det cd-spiller til slik at vi kan lære etterhvert.

Minsten syntes det var kjekt, spesielt når vi gynget han i et dynetrekk og når alle de små lå på gulvet og vi laget bølger med et silketeppe over de...

Jeg ser jo også at han koser seg med å være sammen med andre barn på sin alder, og da må jeg nesten våge å oppsøke slike steder.

Akkurat dette ble jeg ikke flau av, selv om Dritgrei greide å gjøre meg litt ekstra nervøs før jeg kom meg avgårde :-))))

Skrevet

Jeg må le!!!!! hahahahaha det var jo ikke meningen!!!!!!!!!!!! Unskyld unskyld unskyld!

Klart det er toppen med babysang! Men du snakker med ei som blir flau av å synge sanger når det er fest også, skjønner du eller. Jeg må stå på en scene med en mikrofon for ikke å bli flau, alt annet er bare skummelt og flaut.... Men det handler jo om meg, ikke de andre!

KOS DEG PÅ BABYSANG HVER ENESTE GANG, så kan du heller le av meg som går glipp av all morroa!

Skrevet

Du vet at jeg pleier å le av deg Dritgrei og nå ler jeg igjen. Jeg tenkte nemlig som Frøydis i dag morges, at da må vel babysang være skummelt. Når Dritgrei som virkelig kan synge synes det er flaut, så er vel det fordi alle andre synger for stygt.

Jeg er glad for at du koste deg Frøydis og for at han lille fyren din gjorde det samme :-D

Skrevet

Jeg elsker når du ler AV meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...