★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 ALDRI har jeg sett verken svaaakt positivr eller skyggestreker på mine billig tester ikke engang når de har lagt en god stund... tidlig i morges testet jeg men me ddet trøtt trynet vet jeg ikke helt om jeg fikk med meg denne svaaake streken så den ka jo ha kommet lenge etter??gjelder vel ikke da?har ikm i morgen eller onsdag.men det kjennes egentlig ut som tr skal komme hvert øyeblikk:( murringer siden igår og som kommer og går:( vil så gjerne ha en liten baby!! noen i samme båt?burde ikke testen min vært sterkere positiv i så fall siden ikm er så nærmt?takker for alle svar:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2008 vet jo at alle her er i samme båt og vil ha baby:) mente seff om noen hadde non innvendinger eller opplevd det samme ssom meg:):)
Shiny84 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 jeg har opplevd at testene har blitt pos etter å ha ligget over natten, desverre stemte det ikke i MITT tilfelle, kan jo hende at testen trengte mer tid for å reg. Man skal jo ikke lese av testen etter 10 min, men jeg kan se på den i flere dager hi, hi, hi Du får løpe på apoteket å kjøpe deg ny test * håper* du er gravid da!!!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2008 har ett helt apotek med tester i skapet jge hehe:) alltid beredt!! hihi.. orker ikke teste mer før ikm jeg nå. er så lei så lei.... som alle andre..har til og med gravd i bosset for å se om de andre strimlene som har lagt i dagsvis var blitt svaaaakt positiv men ikke n skygestrek engang..hmm..jeg er gal når dte kommer til testing!det MÅ jeg være!! har så jævlig vondt i brystene også hatt det i en uke nå men det kan jo bare vær pms..hadde det mye før,men nå er det over fire mnd siden pms artet seg slik...huff!!! nei får vel bare vente å psyke meg opp å forvente at tr kommer snart ellers blr jeg bare så skuffet...
Gulosten™ Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Kan du ikke bare ta en test til, og se om det kommer skyggestrek på den også? En strek er en strek, og ferdig med den saken (så lenge du har lest av før det har gått 10 minutter). Evt. ta en CB digital, den gir deg ganske klart svar:)
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Kom igjen;)Ta en til.Du er helt sikkert gravid:-))
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2008 måtte bare!!!! blendahvit gitt:( gått 2min!er vel bare å komme seg på jobb nå å tenke på noe annet.ha en fin dag folkens:)
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 kan jo være at du er gravid selv om testen ble negativ. kan være at du har sakte økning av hcg. krysser fingrene for d. har jo og ikm i morgen men føler meg ikke gravid. føler mensen kommer hvert øyeblikk.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2008 hei du;) ja man kan jo håpe på det..hadde vondt i magen i morges men det er blåst bort nå? hmmm..blir ikke klok på dette her!!:)må flire litt også....få høre hvrordan det går med deg da;) har følt den skal komme hvert øyeblikk opptil flere ganger jeg de siste dagene..men tenker som så at det ville vel slått ut svakt nå om jegvar gravid så belager meg på en ny pp...snart skel jeg i besøk hvor ikke mindre enn tre nyfødt babyer er tilstede.. de må passe godt på de ihvertfall moahhahaha:)
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 hehe. føler tante rød er rett rundt hjørne. er hundre prosent sikker på at hun kommer i morgen. har kjempe vondt i underlivet. så da går jeg inn i 3pp i morgen. får håpe d går bedre neste mnd. forrige gang brukte vi 5 mnd så regner med at vi bruker noe sånn denne gangen også. tørr ikke håpe på noe annet.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2008 kan jo være tr ikke kommer da..sånne vondter kan jo være ett positib tegn også pleier du ha det akkurat sånn rett før ikm eller?holdt på teste igjen i morges men for første gang klarte jge stå i mot!!:) har en følelese av ikm i dag eller i morgen..vet ikke helt hvorfor bare føler det på meg.. så da kan jeg spare resten av testene til neste pp.5 fmn er o ikke grusom lang tid men jævla lenge når man vil noe så sterkt!!! vi har prøvd i ett år nå så er rimelig dritt lei..vi får holde hverandre oppdatert;) ha en fin dag!!
GoodFeeling Skrevet 23. september 2008 #12 Skrevet 23. september 2008 jeg har hatt murringer i to dager eller no nå, jeg er å en dag over ikm og tester enda negativt jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå