MamiMaribel Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hehe, det gjør nemlig svigerfar.... Han fikk servert havregrøt hos oss i går, for første gang, og spiste den med grovt salt på! Urk!!!!
Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Han trodde ikke det var sukker han tok på da? Æsj.....han har sikkert mistet smaksansen han.
MamiMaribel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Ja, det er skikkelig kvalmt, hehe:-D Det var med fullt overlegg han tok på salt, og grøsset ved synet av våre tallerkener med smør, sukker og kanel.......
It's all about me Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jeg er kanskje tidenes største saltelsker, men på havregrøt tar selv ikke jeg salt. Der skal det være syltetøy, aller helst aprikos.
Anne-B. Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Nei, men tror ikke det hadde vært så dumt. Det er jo salt i smør, om man liker å ha det. Pleide å ha salt i grøten før, men nå spiser jeg den uten, siden jeg ofte spiser det samme nmed ungene.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Spiser det ikke med salt PÅ men med salt i. Skal smake litt salt av havregrøt. Har aldri hatt sukker på den.. fysj! Og så har jeg melk oppå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå