Sweet caramel Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Utrooolig dumt spørsmål, men jeg lurer faktisk...! Må dere smøre dere med solkrem? (Min datter spurte meg på fredag ettermiddag, og jeg visste ikke hva jeg skulle svare...!) *flau
tante grusom master of law Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg så på oprah, og der sa de at de trenger det for å beskytte huden mot aldring og solskader. De blir jo ikke svidde som oss hvite...
Sweet caramel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 hehe, ok takk for svar!! Ikke lett når jenta begynner å komme hjem med spørsmål, som en ikke kan svare på..! )
Hikken Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Hadde en kollega fra Sri Lanka som var svæææært mørk i huden, men hvis han satt i sola på sommern ble han solbrent og da fikk huden hans et skikkelig lillaskjær :-D Det syntes selvfølgelig ungene var kjempefestlig :-D (jeg også for så vidt:-P)
Sweet caramel Skrevet 22. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2008 hehehe, ja det var nok morsomt:-) En venninne av meg er asiatisk, (adoptert) og hun trodde selv at hun slapp å smøre seg. Men den gang ei, gitt! Fikk virkelig erfare at hun måtte nok smøre seg hun også:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Jeg jobbet med en jente fra Gambia en periode. Hun ble alltid mørkere i huden om sommeren. Pigmentene endret seg altså der også. Hun ble ikke brent da, men mørkere ble hun.
Hikken Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Har også en venninne fra Korea som dro på ferie til Egypt med faktor 6 i kofferten. Måtte fort ut og kjøpe faktor 20 :-D
Dotten Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Har en liten mulattgutt på avlastnings-/besøkshjem her hos oss, og han er veeeldig mørk i huden, men han må bruke solkrem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå