Gå til innhold

Hva tror dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er idag på dag 79 av syklusen..

Forrige syklus var 165, før det var den på 62 dager..

Siden torsdag kveld/fredag morgen har jeg hatt menssmerter - på begge sider og i "midten"..

Så ca 3 dager da...

Men ingen mens!!!

Tatt så mange tester som er negative og venter jo bare på å starte utredning om 2 uker..

Men skjønner ikke med disse mens smertene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

woho!!!

Fikk mensen idag - dag 80 :)

Endelig!!

Skrevet

hmmmm, så lang syklus, jeg var også plaget med lange sykluser før jeg ble gravid, fikk mensen annhver mnd, vet ikke akkurat hvor mange dager lang den var, var liksom ikke helt inni detta greine da ;)

men nå er syklusen mer hyppig 32-35 dager ca

Skrevet

ja, er langt.. men nå kan det jo se ut som om den er på vei nedover igjen da..

Forhåpentligvis blir ikke denne like lang :)

Skrevet

Hei:) Jeg har det på samme måte som deg; fikk mensen i går på dag 91 i syklusen...i forkant av dette hadde jeg mye mer stikkinger i underlivet enn tidligere, samt mye ømmere pupper. Pleier vanligvis å ha smerter i høyre side i underlivet, og mest ømhet i venstre bryst, men denne gang var det sterke smerter på begge sider....dessuten begynte smertene tidligere enn de pleier å gjøre, og i tillegg har jeg hatt en del vondt i korsryggen....men så kom altså mensen da til slutt....jeg hadde tenkt å se det an til slutten av uken, og ta en test dersom ingenting var skjedd på dag 97 i syklusen...grunnen til at jeg valgte nettopp dag 97 er fordi det er den lengste syklusen jeg har hatt tidligere om du skjønner. Noen ganger går det veldig lang tid, før det plutselig kan bli "normale" perioder med syklus mellom 30-35 dager.

Skrevet

slitsomt dette altså, men godt at den kom tilslutt.. Selvom jeg nå klager over at det gjør vondt :)

Håper syklusene går nedover mot normalen nå!

Både dine og mine :)

Har tatt en del tester iløpet av syklusen, men bare etter påtrykk fra mannen..

Skal til gyno om om 2,3 uker - kanskje jeg blir klokere da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...