Gå til innhold

Hvordan reagerer deres små på at du spiser sterk mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spiste indisk take away i går, og jeg tenkte jeg skulle bestille mild siden jeg ammer. Men sambo klarte å bestille medium +, som jo er det jeg pleier å spise. Vi fryktet det verste, men det eneste som skjedde var at hun ble ekstra aktiv og våken.

Hun er 2,5 mnd. Lå og sparket, veivet med armene og var i ganske godt humør til hun fikk en skriketokt i tolvtiden (3-4 min) og sovnet som vanlig, overtrøtt som bare det. Da hun lå i magen fikk jeg meg en del kraftige spark om jeg spiste sånn mat, og hun var urolig en times tid. Spiste mye sterk indisk i løpet av svangerskapet, er det derfor hun ikke reagerte verre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hvorfor hun tok det så fint, men jenta mi reagerer innmari på sterk mat mn hun er veldig sensitiv også da. kan spise lite mat med krydderblandinger, løkpulver osv.

Skrevet

Det rare er at for 1 mnd. siden kunne jeg ikke spise posegryteretter, posesauser eller noen ting med løkpulver og melkepulver i... Men nå er hun jo en del større, så det har kanskje noe med det å gjøre? Må si jeg ble litt overrasket, ja!

Skrevet

Akkurat sterk mat eller hvitløk har Althea aldri reagert på. Jeg har spist en del indisk både når jeg var gravid og under ammingen. Kan jo hende at det har noe å si?

Skrevet

Jeg spiste endel indisk da jeg var gravid, uten problemer.

Men kan ikke gjøre det når jeg ammer. Da blir det hyling!! (Eneste hun har reagert på da..)

Skrevet

Kan ikke spise taco en gang!! Da blir det hyling i en time og masse luft som kommer ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...