Trollmora Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Maud og iznogood, er formen bedre? Omgangssyke og influensa er så utrolig kjipt når hele familien ligger strøken og man bare må opp for å bytte på en seng eller servere varm saft. Fortsatt god bedring til hele gjengen! ps bare et lite tips ifht omgangssyke. Kjøp inn sånne store kladder på apoteket og legg en over hodeputen og ett stykke nedover i senga til barnet. Man sparer klesvask på det og man bytter bare kladden og slipper hele sengetøyskiftet. Stor klæm fra
Maud Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Takk for omtanken. Her går det bedre nå. Fordelen med omgangssyke fremfor influensa er at det går fort over. Jeg er fortsatt litt småkvalm og husker plutselig godt hvordan det er å være gravid... De andre virker friske og raske og nå skal jeg på kontroll på helsestasjonen med Minstesnupp for å sjekke hvor lite hun veier... "Kladder" på apoteket var et godt tips. Her endte vi med store håndklær i sengen til de siste skiftene. Litt mindre vaske og langt enklere å skifte.
dritgrei hei hei! Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 uff... Det er i grunnen godt å høre at det bedres rundtomkring!!! klem klem klem klem klem
iznogood Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Så snill du er som spør! Jeg har tusslet meg på jobb i dag og distribuert mine basiller, kom hjem til en 3 åring som parkerte meg på sofaen - pakket teppet rundt meg - og proklamerte at mamma har feber og må få paracett :-) Heldigvis er alle småtrollen dradd seg i hop - så nå er det bare meg igjen :-) Godt å lese at det går bedre med Maud familien, skal si jeg har hatt dere alle i tankene. Det med kladden var jo helt genialt, det står på handlelisten til i morgen (sammen med tørketrommel...) Stor klem til dere alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå