solei Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Min tre mnd gamle sportstrille er ødelagt..bremsen har kapitulert.Får en lånevogn når de har den til reperasjon?? Forventer mer av en vogn til 3000!!!
Hikken Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Det regner jeg da med! Leverte min vogn til rep. for en drøy uke siden, og bruker nå lånevogn. (babyshop)
solei Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Er litt spent for ble advart å kjøpe vogn hos reflex nordås..de var visst så vanskelig på forskjellige ting..men så havna eg der alikevel.Eg måtte faktisk ta utstillingsmodellen for de var tom..men den var `´nettop´´ pakka ut for ett par uker siden..betalte fullpris.
LegallyBlond Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Du har krav på lånevogn når de har den til reperasjon, de skal etter forbrukerkjøpsloven gjøre det minst mulig til ulempe for deg når de reparerer. Om de ikke gir lånevogn så hadde jeg krevd omlevering eller hevet kjøpet. Det kan du forsåvidt prøve deg på uansett om du ønsker det, men selger har innen visse grenser rett til å forsøke å rette vognen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå