Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Sitter her å er litt trist egentlig. Gruer meg til b ryllupet, og det er nå bare få dager unna. Har hele tiden skjedd ett eller annet som har satt "kjepper" i jula for en smertefri forberedelse. Blir sprø av allt jeg må nøste opp i og tenke ut løsninger på. Føler ikke jeg får nyet forberedelser eller bryllup i det hele tatt. Uff.....dessuten sitter jeg så og si alene med hele ansvaret, forberedelser, innbydelser, innkjøp, koordinering m.m. (sambo har mer enn nok med andre prosjekter, og det gagner oss begge) Etter mye om og men, og styring og stelling, toppet det seg i går.... Da kunne en i nær familie fortelle at de hadde giftet seg i all hemmelighet på fredag(er jo sef koselig det!!) MEN, de hadde ikke tenkt å annonsere det for noen....men om vi ville si noe i VÅRT bryllup??!! For de kunne ikke garantere for at det ikke kom ut......uff, skulle det være min sak liksom?!! Er glad på deres vegne jeg...ikke det, men dette er trods allt VÅRT bryllup, jeg som har styra, stellt og betalt.....hadde tenkt at det skulle være vår dag...ikke dele "glansen" med andre akkurat den ene dagen i livet:( Dessuten blir det jo mere "sensasjon" rundt de som da plutselig kan fortelle at jo....de giftet seg da! Men, men....det løste seg etter mange timer med mye tanker og "tristhet". Så nå skal de holde tett(noe de i utg hadde tenkt til) til dagen etter vårt bryllup.... Uff, virker vel smålig her, men det er bare det siste som har skjedd.....nå må det vel snart være noe å glede seg over??
Sivalur Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Uffda.. det hørtes ikke bra ut. Hadde noen kommet med den beskjeden du fikk der, så hadde jeg som deg blitt satt ut! Synes ikke det er smålig av deg, dette er jo deres dag, og som du sier, du har styret og ordnet og dere betaler - da er det dere som skal feires. Håper slektningen din klarer å holde det de har lovet, slik at dere får en super dag hvor fokus er på dere. Så kan slektningen fortelle nyheten sin dagen etterpå. Når de gifter seg i hemmelighet så er jo det fordi de ikke ønsker noe oppstyr - da kan de ikke komme i noen andre sitt bryllup og annonsere nyheten, de må jo skjønne at det blir helt feil.
bejb25 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 må si meg enig med Sivalur her. jeg syns heller ikke du er smålig. det er deres dag og da skal ingen andre komme med noe myhet av noe slag. fokuset skal være på dere:-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Kjipt det der, og bra at de holder tett til etter at deres dag er feira!!! Fikk et lite slag i trynet selv jeg når den ene forlovern min kunne annonsere at hu også skal gifte seg neste år, kun 3 uker etter vårt bryllup. ikke nok med det, hu skal ha den andre forloveren min som sin andre forlover for hu hu hadde spurt først ville ikke være forlover alene..... Snakk om smørje....Glad at jeg har nesten ett år på å venne meg til dette... klarer liksom ikke helt å glede meg på hennes vegne siden jeg føler at hu stjeler litt av oppmerksomheten rundt mitt bryllup. Mulig litt egoistisk tankegang av meg, men søren heller altså!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Utrolig korttenkt av dem, men ikke nødvendigvis ondskapsfullt, bare dumt! Når dagen kommer, og du står der i full stas, får du nok all oppmerksomhet. Ønsker deg en fantastisk dag, og all mulig lykke i ekteskapet ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå