Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 11 dager siden var første natt med rier, de var ikke regelmessige, men det sto på i ca 6 timer

For 10 dager siden var det første natt med regelmessige modningsrier, de kom med 4-5 min mellomrom, vart ca 50 s og sto på fra 2100-0400

For 8 dager siden begynte brystene å lekke.

For 5 dager siden var det en ny natt med regelmessige modningsrier

For 4 dager siden lakk jeg fostervann, på sykehuset sa de det var en forhinne. Ny natt med kraftigere modningsrier.

For 3 dager siden var det tegnblødning.

I gårkveld,svake modningsrier.

De siste to ukene har jeg også hatt kraftige kynnere døgnet rundt.

Begynner å bli helt utslitt, både fysisk og psykisk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkar deg! føler med deg. og har det litt sånn selv, men ikke langt så mye som du beskriver. selv syntes jeg det tar på like mye psykisk og fysisk, og humøret er jo på bånn.. lykketilvider og håper du går i fødsel snart. grusomt og vente når du trur det kan skje nå.

Skrevet

Kjenner meg så igjen i det du skriver!!!

Jeg hadde første tur på føden 35+6 med maserier, kun ført til myk mormunn. Da var riene regelmessige i 4 timer 5 min mellom og 1 min varighet.

Gikk deretter med masse murring og regelmessige kynnere litt sånn av og på lenge før det kom nye regelmessige vonde rier for 4 dager siden. Disse varte i fire timer, var vonde i ryggen og kom som i en bølge. De varte i 1 min og kom som hagl med 2 min mellomrom. Så gav disse seg plutselig,

Brystene lekker og har gjort det siden jeg var 35 uker på vei.

Har hatt mensenmurring i ryggen og magen hver dag siden. Men det har aldri tatt seg opp igjen.

Nå har jeg to dager igjen til termin og begynner å bli gal av å vente, spesielt siden jeg hele tiden har litt tegn på at ting kan starte når som helst. Hadde vært bedre å bare plutselig komme i fødsel tror jeg..

All trøst til deg, jeg føler virkelig med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...