Gjest Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 stilte meg opp foran speilet, naken og gransket meg selv fra alle vinkler.jeg vet jo at jeg ikke er slank lengre..... gikk opp alt for mye under graviditeten; 30 kg.....! var så flink og gikk ned 24 kg på 1,5 mnd men så sa det stopp.i løpet av sommerferien har jeg tro det eller ei gått opp 7 kg!! det er nok mye fordi ammingen har gått til helvete og apetitten fortsatte å være enorm selv om amminge gikk nedover. jeg er blitt tykk.... uff. vil jo ikke se sånn ut. vet at det er trening og sunnere kosthold som skal til, men på tross av alle negative tanker greier jeg ikke å ta meg sammen.... kjære dere her inne, har bruk for tips! føler meg veldig motivert, men hvordan komme i gang....?
blond Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Du sier du har negative tanker, ikke rart om du ikke klarer å ta deg sammen da. Jobb med tankene dine, gjerne mens du går tur sammen med ei venninne eller hunden og snakk. Snakk og gå ut alle de vonde følelsene dine. Slankingen starter i hodet.
Gjest Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 vet det... det nytter ikke å tenke stygge negative tanker. det er i grunnen bare nedslående og demotiverende. må komme meg i gang nå, nå er det nok! lengter etter å føle meg pen igjen. må få meg hodet i slankingen!
hellohello:-o Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Hva med å melde seg på GreteRoede kurs da? Der hjelper de deg med motivasjon og du møter flere som sliter med det og vekt. Jeg går på det og syntes det er genialt. Man tar seg ekstra sammen når man må ned å veie seg en gang i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå