Gå til innhold

Rimelig, men bra kjøkken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du er rimelig?

Vi har Ikeakjøkken, men kan ikke si det ble så rimelig ferdig montert med alt vi trengte/ville ha.

Skrevet

Tja, rimelig sammenliknet med det som finnes på markedet. Gjetter på at det er dumt å satse på italiensk design, for å si det slik.

Skrevet

Norema er av det billigere slaget, men enn får det igjen på kvaliteten.

Elendig!!

Anbefales virkelig ikke.

Har god erfaring med Ikea. (Myye,myye bedre enn Norema!! No more!)

Skrevet

Coop Obs Bygg har billige og bra kjøkken. Vi fikk tegnet kjøkken der og på Huseby, Huseby kom på 90.000,- og Coop Obs Bygg kom på 30.000,-. Det var da så godt som identiske løsninger...

Skrevet

Kvik har noenlunde rimelig kjøkken, kanskje litt dyrere enn ikea, men ikke mye det jeg har sett. Dessuten har de utroig mye fint!

Ellers har coop obs noen kjøkken... kom tilfeldigvis over de på hjemmesiden her om dagen -men aner ikke prisklasse!

Skrevet

Jeg ville tatt en titt på kvik. Men husk at disse billigkjøkkenene opererer med priser som gjelder for flatpakket kjøkken. Kvik har, i motsetning til ikea, interiørkonsulenter som hjelper deg med og tegn, og de lager bestillingen. Skal en leie de til å montere, så er det plutselig ikke såååå billig. Men viss en ikke skal montere selv, så er det lurere å høre med en uavhengig tømmermann. Vi var på en boligmesse i fjor, og der var det et firma som hadde spesialisert seg på slike tjenester.

Skrevet

Biga har innmari mange fine kjøkken, og der er det i alle prisklasser som regel.

www.biga.no

Skrevet

www.nettoline.no er rimlig og bra:)

Men husk, hvis du skal sammenligne priser fra forskjellige leverandørerer så sammenlign for all del noe som er laget av det samme materialet! Har opplevd flere ganger at det kommer folk som har sett på rimlig mdf (feks Ikea) kjøkken, som så kommer til oss og vil se på heltrekjøkken. Også sammenligner de priser etterpå! Jadda.

Skrevet

Skjedde noe klikk med daten her, så fikk ikke skrevet ferdig.

Men jeg synes absolutt du bør gå flere steder for prisoverslag, for selv om det feks blir dyrere enn du hade regna med, så kan det hende de har løsninger eller noen supergode tips alikevel! Feks ting du kanskje ikke hadde tenkt på:)

Skrevet

Biga er vel ikke akkurat kjent for å være siper-billig da men.. Men heller ikke super-dyrt. De ligger nok litt over midt på treet vil jeg si. Men de har alt fra mdf til heltre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...