MaMmAnÅtiLtO Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 kan jeg være gravid?? har mange symptomer, som ømme bryst nå, mens murringer som jeg har hatt i to uker ca, utrolig metall smak i munnen, vet ikke om det kommer av graviditet? noen som vet?? og veldig vondt i korsryggen:( har hatt mer mens murring disse dagene... men mensen ar jo jeg ikke hatt på ca 40 -45 dager..... tenker vel å sjekke dette imorgenmen bare lurer på hvis noen har opplevd lignende....
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hei.. Ja du kan jo være gravid om du har hatt sex rundt EL? Du har jo meget mange symptomer på det, så ja! Hvor lang pleier syklusen din å være? Min er så fra og til, var på dag 45 i går og fikk TR da.. Trodde jeg kanskje var gravid, men neida! Få høre hvordan d går med testingen da! Lykke til!
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 jeg er litt usikker når jeg hadde EL. dette er/var ikke helt planlagt... kan være jeg får TR snart sien jeg har så vondt. Men gir det en dag eller to til før jeg tester meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå