Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Poden på 5 mnd blir fullammet til vanlig + at han får grøt på kvelden. Dersom jeg skal bort prøver jeg å pumpe meg alt jeg kan, men, det blir for lite ift hva han vil ha. Jeg vet at det går an å fryse ned på forhånd, men, saken er at han ikke vil ha den melka som har vært fryst.. (kresen kar;)) Så mitt spm er om da det går an og gi MME i tillegg til det jeg pumper? Når er jo ikke jeg så mye ut å farter at det gjør noe, men det er jo greit å vite at det er en mulighet! Det er jo i tilfelle bare snakk om 1-2 flasker en sjelden gang..hmmm.. Hva gjør dere andre?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hallo!!! Du er på bim nå og her trenge ingen barnevakt før ungen er myndig. Har du barnevakt før så er du en dårlig og udugelig mor som bare tenker på seg selv;)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Mm kan stå i kjøleskap i 8 dager.å gi mme når du skal bort og barnet skal ha barnevakt,ikke det litt riski??
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 det er ikke noe prob. jeg ga han begge deler, når jeg ikke hadde nok.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Kan det stå så lenge i kjøleskap? Da er jo saken evt grei. Hadde selvsagt ikke latt barnevakten gi MME første gangen da, er jo ikke dum! Hadde jo forsøkt først selv for og se om han hadde reagert allergisk på det, ikke likt det, eller hva det måtte være.. Men, herlighet, om det går an å ha MM stående i kjøleskap så lenge så er det ikke noe problem.. Selvom jeg synes det hørtes litt vel lenge ut.. Da skal jeg undersøke det nærmere, så får vi se
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 jeg gir lille gutt mme. jeg pleier å lage for 24t. har ikke vært noe prob. de gjorde dette her på sykehuset også. men hvis du ikke liker det, så kan du jo bare lære barnevakten hvordan man lager det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå