Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Om noen dager skal jeg reise bort for å ta en eksamen. Dvs jeg må være borte fra datteren min på ett år i 4 dager. Hun skal være hjemme med pappan sin. Har ikke vært borte fra henne en eneste natt og synes dette høres helt forferdelig ut. Er redd jeg freaker ut i siste liten og ikke takler det. Eller at jeg skal freake ut og ikke få til eksamen. Dessuten ammer jeg enda, så må nok pumpe underveis. Er sikker på at hun kommer til å savne meg, men at det nok er værre for meg enn for henne, blabla.......;-) Noen som har tips om hvordan jeg skal forberede meg mentalt? (Vrææl)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Det er mye verre for deg enn for barnet ditt..Hun kommer til å storkose seg masse med faren sin i fire dager.. Tenk hvor deilig det må være for faren å få fire hele dager sammen med datteren sin uten forstyrrelser fra en "hønemor" som mener at alt han gjør er "feil"...
blond Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Dra på overnatting til ei venninne for å øve deg!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Snufs, ja de kommer sikkert til å kose seg sammen. Han har hatt masse perm, så han er veldig "innkjørt" mht rutiner etc. Men det blir nok annerledes å ha henne dag og natt, forhåpentligvis bonder de ytterligere.......... Men det gjør VONDT allerede. Bare tanken på at jeg skal reise med fly i hundrevis av km i timen bort fra ungen min gjør at jeg blir helt kvalm.......aldri trodd jeg skulle bli så lite frigjort (mulig jeg hadde brukt det utrykket selv før jeg fikk barn, hehe) Takk for svar! Tar gjerne i mot mere pep-talk.......snufssssss. HI
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 I mellomtiden pep-talker jeg litt sjøl: -Jeg kan konnsentrere meg om eksamen og det er bra! -Får sove hele netter -Jenta mi har ikke begreper om tid....(?) JO det har hun, hyyyyyyl! -Kanskje hun blir SKIKKELIG nattavvent mht pupp......... -Jeg får utdannelse og kan forsørge datteren min. Huff ass HI
blond Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 SLUTT Å SUTRE OG SYNES SYND PÅ DEG SELV!! TA DEN JÆVLA EKSAMENEN!! (hjalp det?)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 De har vel ikke helt begrep om tid enda.. Hun vil jo vite at du er borte, men ikke hvor lenge.. Dette går nok kjempebra! Hun blir nok bare kjempeglad for å se deg igjen =) Det er litt godt å savne hverandre også.. Hun skal i tillegg være med pappan sin. Så hun har jo den ene av hovedomsorgspersonene rundt seg. Men hvorfor ikke gjøre som hun ene over her foreslår? Dra bort en natt på forhånd, så ser du hvordan det går? Lykke til! =)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Ajjjj, den hadde jeg veldig godt av, Blond!;-) Jeg synes veldig synd på meg selv ja, hehe. Og så er det som regel veldig effektiv strategi, å spille litt på skamtarmen......at man må f...meg skjerpe seg!! Husker jeg og datteren min var borte fra pappan i 10 dager. Da hylskreik hun da hun så han igjen. Tror det var veldig overveldende..... HI
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Det går så fint så!! Denne eksamenen er noe du trenger å gjøre, og du bør stå NÅ sånn at du slipper å ta den opp igjen. Da min var 8 mnd gammel, var jeg borte i nesten 3 døgn, gikk helt fint det, han hadde storkost seg sammen med pappaen. Jeg hadde med meg dobbel elektrisk pumpe og pumpet tre ganger om dagen for å opprettholde produksjonen. Lykke til med eksamen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå