Gå til innhold

dere som ikke har barna deres i julen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere juletre?

merker at jeg ikke har lyst på det. men det spørs jo litt på hvor mye han kommer til og være her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å ha ett lite ett. Syns det er litt stas med juletre. :)

Skrevet

ja, ville hatt juletre uansett. Vet ikke hvor hun skal være enda, men klart vi pynter juletre sammen og gjør alle andre forberedelser sammen. :D

Skrevet

Blir ikke noe tre her....

Men det er jo litt fordi det ikke vil være noen her hjemme når småen er hos faren sin....

Neste år derimot, DA blir det tre da :)

Skrevet

Juletre har jeg hatt hver eneste jul,ja =o)

Skrevet

Før jeg traff han som i dag er mannen min og vi fikk barn sammen, så var det bare meg og eldstegutten. Han var jo annen hver jul hos faren sin. Men nå hadde vi en ordning om at han dro til den andre forelderen 1.juledag og feiret jul der. Så juletre ble det lell. Hadde kommet til å hatt det selv om han var borte hele juleuka. Hadde vel satt det opp en av de siste dagene han var hos meg før julaften og tatt en liten julefeiring med han da.

Skrevet

yepp... måtte jo ha litt jul med getten hjemmme også ...

Skrevet

Nei, i år skal han til pappaen sin og kommer hjem 3. juledag, så jeg tviler på jeg gidder å ha juletre. Vi kommer sikkert til å ha "julafta" hos mormor og morfar før han reiser, pynter juletre og åpne pakker. Men her hjemme orker jeg ikke sitte alene å se på et juletre...

Men neste år! :) Da har forhåpentligvis jeg og kjæresten kjøpt leilighet sammen, lillegutt er hos oss og kanskje jeg har en kul på magen også :) :) Da skal det bli juletre da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...