Gå til innhold

Er så lei av å lese....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Om aborter og blødninger i hytt og pine, dere som har mistet; kjempetrist og føler virkelig med dere (har mistet selv).

MEN det finnes egne forumer for slike innlegg. Ikke noe koselig å lese hele tiden på 1.trimester og SA og MA. Vær så snill å bruk de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ? forumet drukner jo i vaksine- og språkdebatt i kveld...

Skrevet

Har vel ikke sett noen abort innlegg her på en stund??

Men vaksiner ja... Hvor mange ganger går det an å skrive det samme opp og opp igjen!!!! Utrolig slitent tema... Men for all del, det er jo bare å hoppe over!

Skrevet

Så enig, så enig... Er vel ikke bare å overse, alt som trengs å vites er står jo i overskriften. Hvis du ikke har sett abortinnlegg på en stund på 1.tri, så ta deg en tur.

Skrevet

Jeg snakket om forumet 1.trimester... ikke her

HI

Skrevet

veeel, nå er det veldig mange som ikke klarer å skrive tema for innlegget sitt i overskriften da...

Skrevet

Jahaa... Nei jeg har ikke vært inne på 1.tri, det er helt riktig... Men hvis der er så mange sånne innlegg, og dere føler det er ubehagelig å lese dem, så ville jeg kanskje sagt det (på en fin måte) der inne. (kanskje dere allerede har gjort det??? Aner ikke jeg, har jo ikke vært der;)

Er ikke sikkert de som legger ut sånne innlegg der har så mye glede utav å være her inne, ikke akkurat sympatiforumet vil jeg påstå...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...